هديه ایران ایرانی مسابقه کلاسیک برگزاری

هديه: ایران ایرانی مسابقه کلاسیک برگزاری اتحادیه جهانی کشتی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات موبایل یک نفر روشن بود ، پشت پرده جلسه‌ای که منصوریان را برکنار کرد

در جلسه‌ای که اعضای هیات مدیره کلوب استقلال با حضور سرمربی پیشین این تیم داشتند اتفاقاتی رخ داد که اوضاع را جهت علیرضا منصوریان سخت کرد و منجر به جدایی او شد.&n

موبایل یک نفر روشن بود ، پشت پرده جلسه‌ای که منصوریان را برکنار کرد

پشت پرده جلسه ای که منصوریان را برکنار کرد/موبایل یک نفر روشن بود

عبارات مهم : افتخاری

در جلسه ای که اعضای هیات مدیره کلوب استقلال با حضور سرمربی پیشین این تیم داشتند اتفاقاتی رخ داد که اوضاع را جهت علیرضا منصوریان سخت کرد و منجر به جدایی او شد.

به گزارش مهر، یکی از اتفاقات مهمی که در فصل جاری جهت استقلال افتاد، تغییرات در کادر فنی این تیم بود. بعد از نتیجه های نامطلوب در هفته های ابتدایی، منصوریان در آخر هفته هفتم و بعد از مساوی با تیم ذوب آهن از سمت خود استعفا داد.

موبایل یک نفر روشن بود ، پشت پرده جلسه‌ای که منصوریان را برکنار کرد

در آخرین جلسه هیات مدیره این کلوب قبل از استعفای منصوریان که با حضور وی برگزار شد، تنش های زیادی ایجاد شد که ماحصل این تنش ها مصاحبه های ناهماهنگ اعضای هیات مدیره در خصوص خروجی این جلسه بود. مصاحبه هایی که مشخص کرد فضا جهت ادامه فعالیت منصوریان در این تیم بسیار تنگ تر از آنچیزی است که او خود فکر می کرد.

در جریان این نشست حسن زمانی که جدی ترین مخالف حضور منصوریان در استقلال بود جهت برکناری او پافشاری می کند که این پافشاری با مخالفت جدی افتخاری مدیرعامل کلوب مواجه می شود. بحث میان افتخاری و زمانی بر سر ابقا یا برکناری منصوریان بدون دخالت جدی دیگر اعضای هیات مدیره اوج می گیرد.

در جلسه‌ای که اعضای هیات مدیره کلوب استقلال با حضور سرمربی پیشین این تیم داشتند اتفاقاتی رخ داد که اوضاع را جهت علیرضا منصوریان سخت کرد و منجر به جدایی او شد.&n

ادامه این بحث با پیشنهاد خود منصوریان وارد فاز جدیدی می شود. سرمربی وقت آبی پوشان به اعضای هیات مدیره پیشنهاد می دهد به او تا آخر هفته دهم (دربی) وقت بدهند با این تضمین که نه تنها تیم نتیجه های قابل قبولی بگیرد، بلکه به صورت تضمینی از دربی هم برنده خارج شود. منصوریان تاکید می کند اگر دربی با نتیجه ای به جز پیروزی استقلال به آخر رسید او تضمین می دهد که از کل قرارداد فصل جاری و مطالبات فصل قبلش گذشته و استعفایی بدون قید و شرط تسلیم هیات مدیره نماید.

این پیشنهاد علیرغم مخالفت زمانی، با موافقت افتخاری و حمایت جواد قراب به نوعی تصویب می شود. ولی اتفاقی که مسیر جلسه را منحرف می کند این است که در جلسه مشخص می شود یکی از اعضای هیات مدیره تلفن همراهش را جهت شنود یکی از رسانه ها باز گذاشته هست. روشن شدن این عنوان تنش در جلسه را اوج می برد و کار به جایی می کشد که اگر نبود بعضی وساطت ها، چه بسا درگیری فیزیکی نیز در نشست هیات مدیره صورت می گرفت.

این درگیری ها با دخالت افتخاری به آخر می رسد ولی اعضا به این نتیجه می رسند که پیشنهاد منصوریان را زیاد مورد بررسی قرار دهند. ولی بعد از اتمام نشست هیات مدیره زمانی و ملکی که از مخالفان ادامه همکاری منصوریان با استقلال بودند با علم به حضور اصحاب رسانه پشت در باشگاه، پیش از سایر اعضای هیات مدیره از ساختمان کلوب خارج شده است و در گفتگو با رسانه ها از وقت دو هفته ای به منصوریان صحبت کردند. همان صحبت هایی که دقایقی بعد به وسیله سیدرضا افتخاری مدیرعامل کلوب تکذیب شد، ولی با وجود تکذیب شدن به وسیله افتخاری به ادعای همه کارشناسان استرس مهم را به مجموعه تیم وارد ساخت.

موبایل یک نفر روشن بود ، پشت پرده جلسه‌ای که منصوریان را برکنار کرد

واژه های کلیدی: افتخاری | رسانه ها | استقلال | منصوریان | علیرضا منصوریان | برکناری منصوریان | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار