هديه ایران ایرانی مسابقه کلاسیک برگزاری

هديه: ایران ایرانی مسابقه کلاسیک برگزاری اتحادیه جهانی کشتی اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی نباید انگ ضد انقلاب به بعضی مردم معترض زد/ بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن است ، احمد خاتمی

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم ملارد گفت: نباید اجازه سوء استفاده ضد انقلاب از اعتراضات مردمی داده شود.

نباید انگ ضد انقلاب به بعضی مردم معترض زد/ بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن است ، احمد خاتمی

احمد خاتمی: نباید انگ ضد انقلاب به بعضی مردم معترض زد/ بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن است

عبارات مهم : ایران

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم ملارد گفت: نباید اجازه سوء استفاده ضد انقلاب از اعتراضات مردمی داده شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد خاتمی بعدازظهر جمعه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی ماه، در ملارد، طی سخنانی با بیان این که دین و انقلاب منحصر به عده خاص نیست، اظهار داشت: طی ۳۸ سال گذشته ۲ اتفاق در این کشور رخ داد، که در ۲ عرصه انقلاب را جهت هر لحظه بیمه کرد.

نباید انگ ضد انقلاب به بعضی مردم معترض زد/ بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن است ، احمد خاتمی

وی گفت: اتفاق اول ۸ سال دفاع مقدس هست، که کشور را در برابر تهاجم خارجی بیمه کرد، دیگر هیچ کشوری جرات حمله به کشور عزیزمان ایران را ندارد، نه این که آمریکا و عربستان نمی خواهند به کشور عزیزمان ایران حمله کنند، می خواهند، ولی نمی توانند، ۸ سال دفاع مقدس به دشمن های فهماند، که بازی با کشور عزیزمان ایران بازی با دم شیر است.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری حماسه دوم را حماسه ۸ ماهه مقابله با فتنه دانست و افزود: این حماسه که به ۹ دی متصل شد، باعث بیمه شدن انقلاب در برابر توطئه های داخلی شد، اغتشاش گر داخلی فهمید که نمی تواند از طریق این اغتشاشات به انقلاب قدرتمند اسلامی ضربه بزند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم ملارد گفت: نباید اجازه سوء استفاده ضد انقلاب از اعتراضات مردمی داده شود.

وی گفت: در این درگیری با افرادی که بت پرست بودن، طرف نبودیم، با افرادی طرف بودیم که دم از شعار انقلاب زده و ادعای دین داری داشتند، علم داری در این صحنه ۳ عنصر نیاز دارد و یکی از آن عنصرهای نیز بصیرت هست، بصیرت آشنایی دشمن، ابزار و اهداف آن است.

امروز اینترنت توپخانه دشمن شده است است

خاتمی ادامه داد: امروز تردید نکنید دشمن با کلیت نظام طرف هست، به صراحت می گویند، که باید نظام انقلابی کشور عزیزمان ایران را براندازیم، کشور عزیزمان ایران اسلامی در برابر خواسته های آن ها در منطقه ایستاده هست، آن ها می درخواست کردند رژیم صهیونیستی امن باشد، کشور عزیزمان ایران موشک دور برد نداشته باشد، سوریه، عراق و لبنان تحت امر آن ها باشد، ولی در تمام عرصه ها ناتوان شده است اند.

وی اینترنت را یکی از ابزارهای دشمن جهت مقابله با نظام اسلامی دانست و گفت: در سال ۸۸ از این ابزار بهره بردند، البته اینترنت یک ظرفیت هست، ولی در حال حاضر دشمن در حال استفاده از آن هست، اینترنت اکنون در حال بحران سازی هست، به عنوان یک مطلع می گویم، هیچ کشوری مانند کشور ما اینترنت را باز نگذاشته هست، چین و روسیه بستر اینترنت و کلید آن را دست خود نگاه داشته اند، ولی بعضی ها می گویند، اجازه نمی دهیم نزدیک اینترنت شوید، نتیجه این می شود، که یک روز در مشهد و … از این ابزار استفاده بد کرده و تنها راه مقابله با آن اینترنت ملی و اینترانت هست، نباید اجازه دهیم امریکا هر غلطی می خواهد در اینترنت کشور ما بکند.

نباید انگ ضد انقلاب به بعضی مردم معترض زد/ بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن است ، احمد خاتمی

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که دشمن امروز تا وسط منزل های ما آمده هست، افزود: امروز اینترنت توپخانه دشمن شده است است و اخلاق و ارزش ها را نشانه گرفته هست، بنده خود در اینترنت حضور داشتم، که در بخشی از این حضور بنده را ریپورت کردند، اینترنت امروز جهت کشور بحران ساز شده است و هیچ راهی جز مدیریت درست این فضا نیست.

خاتمی ناامید کردن مردم را نشانه دیگر دشمن خواند و گفت: پرسشها داریم، ولی این بدان معنا نیست که هیچ چیز در این کشور در جای خود نباشد.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در جمع مردم ملارد گفت: نباید اجازه سوء استفاده ضد انقلاب از اعتراضات مردمی داده شود.

وی موضع اپوزوسیونی بعضی از مسئولین قبلی و فعلی نظام را مورد اشاره قرار داد و گفت: فردی که ۱۰ سال بر مقدرات این کشور مسلط بوده هست، حال در قالب یک اپوزسیون لجن پراکنی کرده و از این شهر به آن شهر سفر می کند، اهانت به مسئولان عالی نظام کرده و اراجیف می گوید، زیر پرسش بردن روسای مشروع نظام اعم از قوه مجریه، مقننه و قضاییه ضد ولایت فقیه است.

گرانی در کشور افسار گسیخته شده است است

نباید انگ ضد انقلاب به بعضی مردم معترض زد/ بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن است ، احمد خاتمی

امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران اغتشاش و موج سواری را مورد اشاره قرار داد و گفت: مالبختگان موسسات اعتباری ۸۰ درصد افراد تجمع کننده در این شهرها بوده که حق خود را می خواهند، اگر بانک مرکزی یا به این موسسات اعتباری مجوز داده باید پول مردم را بدهد و اگر مجوز نداده آیا اجازه چندین سال کار به آن ها داده هست، شهرداری به کسانی که مجوز ساخت نداده اجازه فعالیت نمی دهد، که کار درستی هست، ضد انقلاب می آید و مانند مشهد سوار بر موج می شود.

وی با بیان این که نباید اجازه دهیم ضد انقلاب از اعتراض مردم سوء استفاده کند، گفت: دروغ، تهمت، افترا و بی حیثیت کردن اشخاص تاثیر گذار نظام با استفاده از اینترنت یکی از راه ها و ابزار دشمن است.

خاتمی نامشروع نشان دادن نهادهای تاثیرگذار نظام را نیز مورد اشاره قرار داد و افزود: سپاه، شورای نگهبان، ارتش، قوای سه گانه و دیگر نهادها را نباید شکست، ممکن است انتقاد به فرد وارد باشد، ولی له کردن نهادها حرکت ضد انقلابی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان این که افرادی که خستگی ناپذیر باشند، می توانند علم دار دین باشد، خاطر نشان ساخت: دشمن در پی آن هست، که ملت ما را خسته نشان دهد، ولی فردا و در ۲۲ بهمن خواهید دید، که ملت ما دشمن را خسته می کند، ولی خود خسته نمی شود.

وی با بیان این که گرانی در کشور افسار گسیخته شده است هست، گفت: نباید فرهیختگان بنزین در آتش ریخته و شعله آتش را زیاد کنند، خیر، گرانی است و بخشی از این گرانی ها ناشی از توطئه های دشمن و بعضی دیگر ناشی از سوء مدیریت بعضی از مسئولان است.

ابتدا اینترنت ملی تشکیل دهید و بعد بر پهنای باند بیافزایید

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری شناسایی مواضع حق در فتنه ها را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: محور ولایت هست، ما مطلقا عاشق و شیفته این جناح و آن جناح، این حزب و آن حزب نیستیم، شیفته ولایت هستیم و بس، وقت امام(ره) چنین بودیم، الان هم چنین هستیم و به فضل خدا از این مواضع دفاع می کنیم، کاری به تحسین افراد نداریم و کار به وظیفه داریم، موضع ولایت موضع حق است.

وی ادامه داد: باید اینترنت کنترل شود، این خط ولایت هست، ابتدا اینترنت ملی تشکیل دهید و بعد بر پهنای باند بیافزایید، موضع حق این هست، همه باید بخواهیم و مسئولان موظف به شنیدن امر ولایت هستند.

خاتمی با اشاره به بعضی بیانات دشمن پسند، گفت: از این بیانات ولو حق باشد، باید خودداری کرد، نباید هرچه در اینترنت آمد نقل قول شود.

وی با بیان این که نباید هر معترضی را ضد انقلاب دانست، گفت: نباید انتقاد به هر کس را انتقاد به نظام خواند، نباید انگ ضد انقلاب به بعضی مردم معترض زد، البته اعتراضات هم نباید باعث موج سواری دشمن های شود، سروران من دشمن قصد ناامیدی مردم را دارد، باید بر امید بدمیم، آینده این کشور روشن است و این انقلاب اسلامی به دست نسل فاطمه(س) تا ظهور بقیه الله(عج) خواهد ماند.

امام جمعه موقت پایتخت کشور عزیزمان ایران دفاع از نظام را موضع حق دانست و گفت: حضور در مراسم ۹ دی و ۲۲ بهمن تقویت نظام اسلامی است و مسئولین هر کدام خود باید پاسخگوی عملشان باشند.

انتخاب

واژه های کلیدی: ایران | انقلاب | انقلابی | استفاده | اینترنت | احمد خاتمی | ولایت فقیه | اخبار سیاسی و اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار